IkaEikha Who Cares: comeback

Thursday, December 13

comeback


Haihai. Long time no see, seriously. Dah lama sangat dah takupdate blog. Memang berhabuk sangat. Lol Im too buzy or dengan kata lainnya, jari jemari ni malas sangat nak taip :D Pheww. Memang rasa ketinggalan sangat bila bukak je blog, memang setting semua dah lain. gempaknyaa hiks. Saya pulak macam orang bodoh yang baru nak start berblogging :3 . Syo slow menggunakan perkhidmatan ni. Ngeh ngeh.

Well, tengok dekat recent memang siyes blog korang semua memang ohsem (y) Sebab dah lama sangat takbukak, saya merajinkan diri la untuk stalk blog orang lain. Yes. Im still in love with my blog, even lama sangat tak update, tak touch up. Saya still rasa macam blog saya ni la yang paling comel cantik menarik tertarik, memang deeboomm la, haha *duckface* 

So start from this day, saya akan selalu update lah. Supaya takterasa ketinggalan lagi. Hihi ^^,  yelatuuupdateselalu


Suka Entry Nie ? Like Laa ^^,