IkaEikha Who Cares: Ask myself ;)

Monday, January 2

Ask myself ;)


Hew hew *senyum nmpak gigi :D .. Hello guyssss, firstly i am glad to wish happy new year to all of you..I love you so so so much :*.. Takde yang dikecualikan termasuk kawan fb..Canno new year korang? Happy tak ? Azam lak canno, okay kew ? Azam aku ? Secret la wei , perlu ke hebohheboh? Biar aku ngan diri aku je tau.. #Macam la korang nak tau kan ? ngeh ngeh oke fine :3 , banyak kenangan pahit manis taun 2011 , sepahit or seteruk mane sekali pun aku terus berjuang untuk hidup . Hikhik best je tengok orang lain happy2 celebrate new year dengan kawan and boyfie , okay jealous much.. Aku lepak kat umah jea .. Takde mood nak kuar dengan cuaca yang selalu hujan je sekarang nie -.-

Okay secondly aku nak mintak maaf dengan semua orang yang kenal aku .. Yelakan aku manusia biasa yang tak pernah lari dari buat silap tapi aku takkan pernah lari untuk belajar dari kesilapan yang pernah aku buat #Keep learning.. Tak mudah nak puaskan hati semua orang, kita dah rasa kita dah buat yang terbaik tapi ade je yang takpuas hati .. Biasalah, lumrah manusia ;) Yelakan, sape yang tak nak yang terbaik untuk dirinya sendiri kan .. InsyaAllah new year nie aku nak berubah .. banyak kot kerenah aku yang kurang elok . So ask yourself ika.. Hewhew :-

  • - am i nice ? Nice #Kot hihi, manusia tak perfect.. So xpelik kalau aku pernah buat salah.
  • - am i smart ? Berlagak smart je kot.. Kuikui :P
  • - am i loving ? Yeahhh aku mudah nak sayang someone and susah nak benci someone.
  • - am i helpful ? Kalau benda yang mampu aku tolong, InsyaAllah aku akan tolong.
  • - am i thankful ? Walaupun aku tak seberapa,aku selalu bersyukur dengan ape yang aku ada sekarang nie.
  • - am i beautiful ? what what ? alamak terasa nieee .. haha xD
  • - am i creative ? Hahaha tidak sama sekali.
  • - am i great ? great ke ? tak kot , eh ye kot. Ntah laa tapi setakat ni takde lagi aku buat something yg betul-2 membanggakan diri aku sendiri.
  • - am i happy ? Yes but not totally.
  • - am i honest ? Tipu la kalau aku cakap tak pernah tipu sape-2 kan, menipu time terdesak je kot :D
  • - am i successful ? not yet, tapi akan ;)
  • - am i selfish ? Tidakkk!
  • - am i queen control ? Yesss semestinyaaaa..tu pun kalau aku ada boyfie -,-
  • - am i caring ? Mesti leww. Untung sape jadi boyfie aku. Hahaha
  • - am i strong ? Yess dugaan selalu ada,so yang aku perlukan cuma terus bersabar and kuatkan semangat. Hewhew
  • - Do i positive thinking about someone ? Not at all, bukan apa but aku just sayangkan diri aku.. So tak mudah nak caye cam tu je dekat sape2 ;)
  • - Do i complain ? Mesti leww, aku cerewet.. Mulut lazer siket #Admit
  • - Do i spent enough time with family and friend ? Hewhew, kawan dan family memang penting dalam hidup aku .. Mesti la aku kasi layanan istimewa punyaaaa XD
  • - Do I let other people’s negativity affect me ? Suka hati dyorg la nak cakap aku macam mane, yang penting aku kenal diri aku yang sebenarnya.
  • - What are my dream in my life ? Nak belajar tinggi-2, nak drive BMW sendiri, nak jadi anak yang paling baik untuk parents aku, nak jadi kawan yang baik untuk kawan aku dan dan dan nak jadi isteri yang solehah untuk suami aku ;)
  • - What makes me sad ? Tengok orang yang dianiaya :(
  • - What makes me angry ? Orang yang menipu dan permainkan perasaan aku macam Tengku #Bukan nama sebenar.
  • - What makes me happy ? Tengok orang yang aku sayang happy.
  • - Who is my inspired ? Of course makbapak aku.. Aku bangga ngan diorang ;)
  • - How my attitude ? Ohmaii buruk sangat, On the way nak ubah. hikhik
Orang selalu cakap judge yourself before you judge someone.. So macam nie la aku .. I love myself, sekarang aku tengah struggle nk buang semua attitude buruk aku tuu -.- .. Okay enough, dah tak larat. Hikhik (Y)

Suka Entry Nie ? Like Laa ^^,